|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
![]() ![]() ![]() |
| TJG |
Posted: January 17, 2007 09:09 pm
|
![]() Elf-elf ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 993 Member No.: 1 Joined: January 16, 2006 |
Omdat het hier redelijk dood is, vroeg ik me af of het misschien een leuk idee is om wat discussies op te starten. Het idee is dat er om de zo veel tijd (een week?) een stelling neergepompt wordt, en dat we daarover gaan discussieren. Jaja, ik win echt de slimheidsprijs vanavond.
Ik zit dan te denken aan actuele en hopelijk prikkelende stellingen als ''Saddam Hussein had niet onthoofd mogen worden''. Dat soort dingen. Nieuwskennis is dus, hoewel geen vereiste, wenselijk. Maar ja. Eerst maar zien of hier animo voor is? Zo ja, dan kunnen we altijd wat proberen -------------------- ![]() |
| Tops |
Posted: January 17, 2007 10:20 pm
|
![]() Acromantula ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 407 Member No.: 22 Joined: March 07, 2006 |
Saddam Hussein is ook niet onthoofd
-------------------- The boundary is the best place for acquiring knowledge
|
| Gitta |
Posted: January 17, 2007 10:29 pm
|
||
![]() Basilisk ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 710 Member No.: 2 Joined: January 17, 2006 |
Maar z'n halfbroer wel!
Maar hier wil ik ook wel over discussieren (A) Anyways, ik ben hier zoiezo wel voor in. Een goede discussie is altijd fijn. -------------------- |
||
| Jorn86 |
Posted: January 27, 2007 12:45 am
|
![]() Sfinx ![]() ![]() ![]() Group: Diplomacy Leaders Posts: 355 Member No.: 15 Joined: January 24, 2006 |
Ach, je kan het proberen. Lijkt mij een vrij zinloze manier om een dood forum te reanimeren eigenlijk...
-------------------- ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |